Outsourcing 360

W ostatnich latach coraz popularniejszy staje się model outsourcingu. Sporo firm rozważa outsourcing sprzedaży i zastanawia się nad sensownością takiego rozwiązania dla ich firmy. Dziś chcemy przybliżyć wam nasz model, czyli outsourcing 360, zapraszamy do wpisu.

Czym jest outsoucing sprzedaży wie większość, ale jeśli ta tematyka jest Ci obca, polecamy nasz obszerny wpis, czym jest i na co zwrócić uwagę. W dzisiejszym wpisie chcemy pokazać wam, czym jest nasz autorski model, który nazywamy outsourcing 360, który nieco różni się od klasycznego modelu.

Czym jest outsourcing 360

O tyle ile klasyczny outsourcing sprzedaży zakłada co do zasady wydelegowanie samej sprzedaży, a zewnętrzna firma odpowiedzialna jest stricte za sprzedaż, przekazanie gotowego leada lub umówienie spotkania. W naszej opinii takie działanie ma sporo plusów, ale generuje również sporo minusów, takich jak:

Widząc olbrzymie problemy takiego systemu, postanowiliśmy stworzyć nasz autorski model, który nazwaliśmy outsourcing 360.

Model outsourcing 360

Wspominaliśmy już o tym, że nasz model, który nazwaliśmy outsourcing 360, miał dawać naszym partnerom biznesowym (wszystkich klientów traktujemy, jak partnerów) dużo więcej niż samo wydelegowanie sprzedaży na zewnątrz. Nasz model zakłada:

Także jak widzisz nasz model outsourcing 360 to dedykowany konsultant, który będzie reprezentował Twoją firmę na każdym etapie i jest jej elementarną częścią.

Czy outsourcing 360 jest dla każdego?

Tu musimy powiedzieć, że nie. Model ten nie sprawdzi się szczególnie gdy:

W tych wypadkach lepiej chyba sprawdzi się call center 🙂

Chcesz porozmawiać o możliwościach?

Jeśli nasze podejście jest Ci bliskie i potrzebujesz profesjonalnego wsparcia sprzedaży lub obsługi klienta, to porozmawiajmy o tym, jak nasz outsourcing 360 może Ci pomóc. Wypełnij nasz formularz kontaktowy– dalej Cię poprowadzimy 🙂

Podoba się nasz model?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *